Lux Voor = Verlicht denken

Mon Mar 20 16:59:47 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 20-mrt-2006, at 16:21, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>  Maar het is
>  duidelijk om wie het gaat, toch ? Jij vindt dezelfde fouten als ik
> en in
>  plaats van over die fouten heen te kijken en te concluderen over
> wie het
>  gaat, wijt je de fouten aan mij. Eigenaardig.

Je draait alles om. En dat noemt zich wetenschapper!
Lever het papiertje maar weer in.

Er zijn twee verschillende namen, en twee verschillende telefoonnummers.
Jij beweert dat het desondanks dezelfde persoon betreft. Dat zul
*jij* dan
moeten bewijzen; ik niet. Niet de bewijslast ontduiken meneer de
malloot.

>  Op zijn 'Lux Voor'-sites staat nagenoeg niets. Dat is dus raar.

Jij bent toch AIVD-agent?
Het moet dan voor jou een koud kunstje zijn om honderden sites te
vinden waar nagenoeg niets op staat.

> Die referentie naar 'licht' in die naam is ook raar.

Want?

> En dat dat 'Voor' -
>  'Licht Voor' of zo ? Ook raar.

Want?

>  Het lijkt eigenlijk meer op een grap dan op iets serieus. Maar het
> schijnt
>  serieus te zijn en de suggestie is het zwemen naar neo-liberalisme.

Fijn Fluks.
Pilletjes al ingenomen?

En geef nou gewoon eens antwoord als ik je wat vraag.
Werk jij? Zo niet, vindt je het dan niet wat goedkoop om te zeiken
over mensen die op een terrasje zitten?

Erik vdMb