Lux Voor = Verlicht denken

Mon Mar 20 16:21:29 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL> forwarde,
>MS van der Kooye

 Viel me ook op. In die andere twee whois zitten ook fouten. Maar het is
 duidelijk om wie het gaat, toch ? Jij vindt dezelfde fouten als ik en in
 plaats van over die fouten heen te kijken en te concluderen over wie het
 gaat, wijt je de fouten aan mij. Eigenaardig.

 Over de persoon in kwestie, Ian van der Kooye,
>werkt anders als manager in een vrouwenopvanghuis.

 Onder andere. Maar het ging mij er om (jij kijkt opnieuw niet verder dan
 je neus lang is) dat hij van de PvdA is. Hij lijkt me een multicultureel
 tiep. Op zijn 'Lux Voor'-sites staat nagenoeg niets. Dat is dus raar. Die
 referentie naar 'licht' in die naam is ook raar. En dat dat 'Voor' -
 'Licht Voor' of zo ? Ook raar.
 Het lijkt eigenlijk meer op een grap dan op iets serieus. Maar het schijnt
 serieus te zijn en de suggestie is het zwemen naar neo-liberalisme.

 Ben jij dan van deze club Erik (jij liefhebbert toch van dit soort construc-
 ties) ?
 Zoja: zeg er wat meer over in plaats van naar fouten in de registratie te
 zoeken. Zoneen: waar maak je je dan zo druk over ?

 Je moet een beetje lekker gaan zitten, voeten een beetje omhoog. Zodat het
 bloed weer terugstroomt...  ;-)

 Marc Fluks, Amsterdam