Lux Voor = Verlicht denken

Mon Mar 20 15:20:21 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 20-mrt-2006, at 15:01, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>  Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL>,
>
>  Je moet kijken bij 'administrative contact'.

Nou, dat moet niet, maar ik wil het best doen hoor.

Voor het domein lynxvoor.nl krijg ik dan:

I. Kooye
+31 (0)620367535
iank at lycos.nl

En voor luxvoor.nl krijg ik:

MS van der Kooye
+31 (0)626044057
info at itcity.nl

Kortom, je kletst weer eens uit je nek.
Het zijn helemaal niet dezelfde personen.

En dat noemt zich AIVD-agent. ga toch buiten spelen Fluks,
met je flauwekul.

> Ik gebruikte wel een andere
>  whois dan jij (die van jou heeft het nadeel dat ze alleen .nl
> ondersteunt).

Ja, en we zoeken in .nl-domeinen. Dus het nadeel is?

>     http://www.whois.ws

En waar zou die de gegevens over .nl-domeinen vandaan halen?
Bij SIDN wellicht, Fluks?

>  Hij heeft een rits beroepen, trouwens. Vooral jongerenwerker. Een
> aantal
>  'LuxVoor'ders komen uit de welzijnswereld. GGZ-typetjes en zo.
> Vroeger
>  droegen ze geitenwollen sokken, tegenwoordig zitten ze met hun
> blazertjes
>  op terrasjes.

Die persoon die nu weer jouw gestoorde woede schijnt
te hebben opgewekt werkt anders als manager in een
vrouwenopvanghuis.

(Werk *jij* eigenlijk, Fluks?)

>  Het is zonneklaar dat dit niet deugt.

Het is zonnekaar dat jij niet deugt.