1 Januari 2007 moet de grens open voor Polen

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Sat Mar 18 17:22:10 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger heeft op vrijdag, 17 maa 2006 om 19:30 (Europe/Amsterdam) het
volgende geschreven:

> dat lijkt me een prima argument voor de overheid om handhaving van de
> cao mee te gaan controleren. ;)
> Nee hoor, het is blijkbaar precies wat met graag wil.

welnee joh, al die uitkeringen zijn veel te duur.
maaaar, misschien heb je gelijk, die komen natuurlijk hoofdzakelijk ten
laste van een volgend kabinet.
want de arbeidscontracten zullen eerst uitgediend moeten worden imo?

gr elma