ook weerr de schuld van ASO?

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sat Mar 18 15:38:39 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Een mooie illustratie van een volstrekt foute mentaliteit. Het beste
> recept tegen kou is om wat te gaan doen. Naar de bibliotheek desnoods, of
> de een of andere soos, vrijwilligerswerk, betaald werk, op bezoek,
> opruimen en schoonmaken, doe het zelf, wandelen, fietsen, sporten, kranten
> of folders rondbrengen, whatever. Binnen of buiten, voor wie leeft is er
> altijd wel wat te doen.

Zo is dat Bart,

Ik heb het daarstraks maar tegen de buren gezegd dat ze wat moeten gaan
doen. Is toch veel beter dan met hun 77 en 75 met een ruime WAO stil te
blijven zitten in huis. Die bruisen uiteraard van het leven en ik geloof dat
ze nu die zakken van 5 kg aardappelen in de wijde omgeving gaan zoeken voor
99 ct. Onvindbaar, maar het houdt ze wel bezig natuurlijk.
Je hebt je verwarming hoog genoeg staan Bart, anders krijg je het nog koud
dadelijk? Oh, jij krijgt het al warm van het typen en het verdoen van je
tijd met het lezen van mailtjes van Henk en van mij uiteraard. Dat is altijd
zo hoor als je alleen maar denkt vanuit je eigen situatie.

En och, voor degene die niet meer leven maakt het niet uit toch?

Ger