Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Mar 14 09:56:45 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Ik toonde eerder aan van het middel waar Milosevic aan stief...

Jawel Marc, die pillen waren hartstikke nieuw, ze hadden geen tweedehandsen.

> [Zo lust ik er nog wel 1: waarom ben jij lid van deze lijst als je geen
>  D66 stemt ?]

Dat heeft te maken met de vrije markt die D66 graag wil, dan zijn ze
goedkoper.

> D66 is lid van een coalitie die formeel verantwoordelijk is voor het
> welzijn van geinterneerden als Milosevic. En dit is een smoking gun.
> Eerst beweert een Nederlandse overheidsinstantie dat Milosevic een
> natuurlijke dood zou zijn gestorven terwijl hij in verzekerde bewa-
> ring was van de Nederlandse overheid. Dat is dus niet waar. Meteen
> wordt het verhaal gewijzigd in zelfmoord - dat is dus een ander ver-
> haal (en nogal pathologisch). Het meest waarschijnlijke is uiteraard
> dat iemand die sterft aan vergiftiging is vermoord.

Erg onnatuurlijk vind ik dat je iemand verantwoordelijk laat dragen die zo
nodig moet gaan rappen.
Iemand die zichzelf vermoord is ook een moordenaar dus zal hij vermoord
zijn, zoiets?

> Kortom, je stelt de verkeerde vragen. De vraag moet luiden of de Ne-
> derlandse overheid momenteel iets doet om deze zaak op te lossen. Of
> moet Peter R. de Vries dat weer doen ?

Daar hebben we tegenwoordig ook ene meneer de Hond voor toch?

> De Russen zullen mogelijk na de obductie heel iets anders zeggen dan
> de Nederlandse overheid. Staan we weer mooi voor lul.

Ook niks bijzonders, staan we al 3 jaar.

> Het lijkt wel een mislukt filmrolletje.

Nee nee, Marc, dat staat tegenwoordig op een CD. Men heeft alleen nog niet
door dat die geen A en B kant hebben, zoals vroeger de singeltjes.
Het is ook even wennen voor ze dus geef ze even de tijd.

Ger