In belang van oogstjaar

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Mar 9 13:29:15 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik kan hem niet even zo reproduceren Henk maar ik heb laatst een rapport
gezien waar een berekening in stond over de kosten van roken en alcohol en
zo.
Bij elkaar opgeteld is het gunstig dat mensen roken of drinken. Alle
accijnzen door de vele jaren heen, gemiddeld 10 jaar minder AOW, of helemaal
niet. De zorgkosten door het roken en of drinken er van af getrokken springt
men er erg aardig uit. Dus laat Hoogervorst me niet komen vertellen dat hij
zich zorgen maakt om de gezondheid van mensen, het gaat alleen maar om de
inkomsten.
De gezondheid van de mensen doet er totaal niet toe als het geld kost, er
komen er de aankomende jaren nog 60.000 aan die te laat ontdekken dat ze
ziek zijn omdat de overheid ze niet wil opsporen en naar een dokter sturen,
dat is te duur namelijk.

Ger