Petspraak blues

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Mar 9 08:29:43 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Uit de Petspraak van Van der Laan...
>
> Staat hier nu dat we een *links* kabinet hebben ?

> Dit is toch vreselijk droevig ?

Heel erg droevig ja, het gaat er niet om wat de D'66-kiezer krijgt met 6
zeteltjes, als je maar wat krijgt.
Gewoon rustig doorgaan met wat je nu (niet) doet en dan mag je toch zeker
wel verwachten dat na 10 keer verliezen de elfde keer het veel beter zal
gaan.
Het gaat er niet om wat of hoe hervormt, als je maar hervormt. En dan is het
niet van belang of je zelf hervormt maar je krijgt het gewoon op een
presenteerbladje, wat willen de kiezers nu nog meer? Dat de meer dan
overgrte meerderheid van de burger dit niet ziet zitten is totaal niet van
belang blijkbaar.
Wij D'66, weten het allemaal veel beter, en we wachten dus rustig af wat we
krijgen.
Een derde del van de raadszetels kwijt, dat is pet, maar laten we vooral
hiermee doorgaan dan verdwijnen die ook wel.

Ger