D66 gooit Van der Laan & homo's van home page

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Thu Mar 9 06:27:32 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

bijzonder grote, niet ter zake doende, knip..

Ben ik nou gek of is die parijlijder van D66 niet zo
erg bij de wekker?
D66 gaat in het CDA-VVD kabinet zitten als ze zekere
wensen "verzilverd" gaan zien, na in the first place
ontkent te hebben mee te gaan doen met zo'n kabinet..
Dan blijkt dat ze weer eens in het hemd genaaid worden
door de con-collega's, en maken de volkomen
onbegrijpelijke beslissing om te blijven meedoen. Het
kiezersvolk kijkt toe met gevoelens van
onpasselijkheid over zoveel slijmerigheid. Want zegt
iedereen, die de politiek een beetje volgt, dit is de
tigste keer dat ze WEER eens niets voor elkaar hebben
gekregen.
Dus inplaats van eruit te stappen en in ieder geval
enigerlei integriteit te tonen blijven ze zitten. ALS
ze eruit gestapt zouden zijn hadden ze 5 zetels
opgepikt, in de daarop te houden (onverwachte)
verkiezingen, van ontevreden kiezers!

En dan de laatste dumfuckistan debacle waar ze weer
bleven zitten na een "plechtige belofte" om eruit te
stappen. Als je in complottheorien geloofd moet je
speculeren dat er in het regeeraccoord een
stilzwijgende paragraaf is opgenomen waarin de
partijen zich verbinden om de 4 jaar, "wat er ook
gebeure" met elkaar uit te zingen. Wat andere reden
kan er zijn voor zoveel kortzichtigheid?
Had de Konnegin er soms een handje in na het Pim
gebeuren?
Frank Dales zegt nu "We zullen er rekening mee moeten
houden dat we in de komende maanden met elkaar een
aantal forse keuzes zullen moeten maken".
Frank begrijpt dus nog niet dat die keuzes allang voor
(en vooral door) D66 gemaakt zijn.
Het vertrouwen van De Kiezers voor de politiek is
laag, voor D66 is hij echter niet bestaand...
Perception is reality...
en soms is Reality gewoon Reality

Dirkie
"Delenda est Carthago" Cato de Elder