D66 gooit Van der Laan & homo's van home page

Wed Mar 8 16:09:41 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Opmerkelijk: De beeltenis van Van der Laan is weg van de D66 home-page.
Ook alle (!) homo-berichten zijn weg (die zitten nog wel op het 'ver-
warmde gedeelte' van de site, aan de andere kant van de deurmat).

Precies 1 dag te laat. Kwestie van verkeerde timing.

Ik haal net een Parooltje. D66 heeft in de deelraad van OudWest nog net
1 zetel terwijl de VVD uit het college geschopt wordt (goed dat ik D66
gestemd heb), terwijl de VVD er in de Mokumse gemeenteraad 1 verliest
en ook daar uit het college geschopt wordt (goed dat ik blanco gestemd
heb en geen D66). Mijn stem heeft gisteren maximaal geteld.        :-)

Marc Fluks, Amsterdam