8 maart en kwaliteitskrant

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Wed Mar 8 13:45:01 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

internationale vrouwendag

ik vind het een feest waard, ik zie om me heen allerlei hoopgevende
tekenen dat vrouwen aan het inhalen zijn op allerlei gebied. (komt
misschien omdat ik een leuke krant lees, die er werk van maakt vandaag.)

mijn stuk (jaja, ik schreef een stuk) staat er nog niet in, maar ik
vind hun keuze voor vandaag
heel goed.

b.v. een (noorse) popster moslima Deeyah, die in engeland nu net zo'n
positie heeft als ayaan hier, en net zo dapper bezig is, al wordt ze
even hard bedreigd. schklpjes voor deeyah. :)

koop vandaag een v'krant als je langs een verkooppunt komt. :)

gr elma die straks door de regen naar school gaat waar de sara's hun
jaarvergaderingborrel hebben.