Van 'Pim' naar 'Pet': Oogstfusie

e.ouwehand1 e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Wed Mar 8 12:08:57 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks heeft op woensdag, 8 maa 2006 om 10:55
(Europe/Amsterdam) het volgende geschreven:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Mark Giebels <mark at GIEBELS.ORG>,
>
>  Voor GroenLinks betekent een fusie met D66 politieke zelfmoord. Ik zie
>  zoiets dus helemaal zitten... slepen we in elk geval nog een andere
>  partij mee in onze val...   :-)

jij bent Echt wakker vandaag :)

>  Nu we het toch over oogsten en normen en waarden hebben... ik hoorde
>  gisteren het gerucht (als het waar is zou het diabolisch zijn) dat Aso
>  *zelf* de voedselbanken heeft opgezet

volgens mij is dit waar

>  omdat het dan een stuk gemakke-
>  lijker wordt de burger van alles af te nemen.

en hierr moeten we naar gissen

>  Ik neem aan dat het niet waar is (eerder getuigt van het wantrouwen in
>  Aso) maar in periode waarin de liberalen dermate goedkoop huren

kapitaalkrachtige liberalen kopen nog steeds veel goedkoper hoor marc

>  dat de
>  hoogte van de huurpruizen dermate omhoog 'moet' dat niet-liberalen hun
>  huis uitmoeten (fantastische oplossing, uiteraard), is echt alles
> moge-
>  lijk.

sja
denk je echt dat de ideologie politie de politieke kleur van de
huurders nu koppelt aan hun huur? ;)
thought police is natuurlijk een mogelijkheid, maar zo ver is het toch
nog niet?
of loop ik alweer achter?

>  Want, laten we het niet vergeten: vooralsnog gaat de ellende van Aso
>  gewoon door. Er staat niets minder dan een massale huisuitzetting van
>  miljoenen burgers op het programma.

kijk, pessimistje van me, juist omdat het zoveel mensen betreft denk ik
dat dat plan een heel erg doodgeboren plannetje is.
maar laat dit kabinet het vooral proberen door te voeren in het jaartje
dat ze nog hebben
dan worden vvd en cda ook door het afvalputje weggespoeld in 2007.
lekker idee. :)

> En D66 zal daar, nu het nog kan,
>  zeker aan meewerken.

ik denk het niet
d66 zit de rit uit, al duimend voor betere tijden

>  Hofnar Brinkhorst heeft daar ongetwijfeld al een uiterst cynische
>  kwinkslag voor klaarliggen. 'In een oogstjaar zijn er altijd problemen
>  met de opslagruimte' - of iets in die trant.

LOL, jij bent echt wakker
en leuk ook nog
houden zo, Dr. Marc-Alexander Fluks!

wordt het hier op de lijst nOg leuker