Van Aartsen weg als fractieleider

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Wed Mar 8 10:09:05 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

HESSE Eelco wrote:

> Dank voor de belangstelling  voor mijn persoonlijke beweegredenen; die
> zijn vooral ingegeven door een zekere moedeloosheid: te klein voor het
> laken (of hoe die uitdrukking ook is); op een gegeven moment wordt de
> vraag stoppen of doorgaan. Aansluiten bij het Groen Links van Femke
> Halsema en die club naar sociaal-liberaal of vrijzinnig democratisch
> vaarwater trekken ? Het gestaalde kader is daar of gestorven of naar de
> SP vertrokken en echte baantjesjagers koersen direct naar de PvdA.  Als
> die fusie met Groen Links een optie is (wordt ?), ja, dan doe ik nog
> [...]

Interessant idee, D66 kan misschien wel wat meer idealisme en
creativiteit gebruiken, en Groen Links zou van haar dogmatische inslag
verlost worden. Of zoiets ;-)

Wat bindt en wat verdeelt de partijen? Een mooi onderwerp voor een
discussie. Er zijn vast wel wat GL'ers hier die op kunnen treden als we
in karikaturen van waar GL voor staat dreigen te vervallen.

Bart