Vraag, en nu?

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Mar 6 14:45:55 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> de man vertellen wat deze praktijken voor hem perssonlijk voor gevolgen
> kunnen hebben

En dan? Hem tot de conclusie laten komen dat zich maar moet laten belazeren?
En dat alleen omdat we een overheid hebben die de burger wat dit aangaat op
geen enkele wijze in bescherming neemt. Oftewel wetten maakt maar de
uitvoering ervan aan de werkgevers en werknemer overlaat.

> en verder raad ik mensen (v/m) met dergelijke en vergelijkbare vragen aan,
> om een rekensommetje te maken wat de situatie financieel betekent,
> uitgerekend over een heel leven. en dat te vergelijken met de
> uitkeringssituatie:
> lengte uitkering
> bijstand
> pensioensituatie etc
>
> en als het rekensommetje dan positief uitvalt, dan ook het plezier in
> eventueel werk in te calculeren.

En als het negatief uitvalt?

Ger