debat

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Sun Mar 5 14:51:56 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

e.ouwehand1 wrote:

> Bart Meerdink heeft op zondag, 5 maa 2006 om 12:06 (Europe/Amsterdam)
> het volgende geschreven:

> hoe kun je slang verhagen nu verwarren met la verhoeven?

Je bedoelt 'la verhoeven' = Maria van der Hoeven?

Je zoekt te veel achter een simpel foutje.

Het CDA mag zowel Verhagen, van der Hoeven als ook Balkenende, Bot,
Donner van mij houden, en dan mogen ze in één moeite Peijs, Veerman en
de Geus erbij hebben. Wat een erbarmelijke verzameling....

Bart

PS. Ik geef toe, mijn onderbouwing kan misschien ietsje beter :-)