En we noemen het geen chaos

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Fri Mar 3 13:12:27 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Fri, Mar 03, 2006 at 08:58:52AM +0100, Ger wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> 'VGZ heeft tienduizenden klanten niet afgemeld'

Hoi Ger,

Ik ken je Zorgverzekeraar frustratie, maar wat is hier nu eigenlijk
het probleem? Als VGZ vergeet de post op de bus te doen, lijkt me
dat een probleem voor VGZ, en niet voor ASO of de verzekerden. In het
slechtste geval moet VGZ de desbetreffende verzekerden een jaartje
de doorlopende verzekering bij Agis vergoeden.
Overigens begrijp ik niet dat mensen hun nieuwe zorgverzekeraar de
oude laten opzeggen. Ik heb dat gewoon zelf gedaan, heb je ook eerder
je geld terug.

Groeten,
Henk ( Ohra -> FBTO, goedkoper uit dan vorig jaar dankzij kind gratis
       en schrappen stupide rimram)

--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |