Bijzonder aardig. Prima, Prima!

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Jun 30 02:35:25 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De Volkskrant NieuwsDirect
donderdag 29 juni

 *** Kabinet-Balkenende gevallen ***

Het kabinet is gevallen. Premier Balkenende biedt vrijdag het ontslag van
het kabinet aan de koningin aan.

Uit de polemieken van W.F. Hermans over Cees Buddingh:
Bijzonder aardig! Prima, Prima!.

Ik ben eindelijk weer eens trots op de politieke afvaardiging van onze club
(dat is in ieder geval zonder Limbabwe). Lousewies deed datgene, wat ik van
haar verwachtte, en daarom had ze van mij lijsttrekker mogen worden. Want
Manneke Pechtold is nu ambteloos burger en vandaar uit is het wat lastig
opereren.

Verdonk staat voor twee dingen, die wij niet moeten ondersteunen. Het mogen
er ook meer zijn, maar ik houd het op deze twee:
1} als ex gevangenisdirecteur en nu minister maakt ze misbruik van haar
positie. Die brief van Mevrouw met de naam die heksen deskundige Dr M.A.F
het best weet en op commando van Verdonk heeft geschreven maakt dat ze haar
zelf volkomen belachelijk heeft gemaakt.
2) Ze weigert om collectief ook maar een paar van de inmiddels meer dan
30.000 vluchtelingen, die allen ooit op basis van iets Nederland zijn binnen
gekomen, wier kinderen hier geboren en opgegroeid zijn, hier te houden. Ik
wil niet in zo'n land wonen en verwijs nu naar het ooit zo wijze adagium van
onze nr 14: Als Nederland vol is, ben ik de eerste die gaat vertrekken.

En nu op naar snelle verkiezingen.

Groet,

Tjerk