Verdonk op een andere post? Hmmm.

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Thu Jun 29 14:59:17 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 6/29/06, Bart Meerdink <bm_web at kpnplanet.nl> wrote:
> Er wordt weer een list verzonnen. Maar ik zie dit niet als een
> begaanbaar pad. Op een ander ministerie zou Verdonk helemáál ongeschikt
> zijn. De keiharde reactie van de VVD betekent gewoon dat ze willen breken.

Dat laatste weet ik nog niet zo zeker. Het toont m.i. vooral aan dat
men wederom geen duimbreedte tegemoet wil komen aan bezwaren van die
D66 dwerg....

> Zo zij het dan maar, als men zo tegen D66 aankijkt dan is het afgelopen
> met de samenwerking.

Lijkt mij ook.

> Raar eigenlijk dat de VVD in deze zaak alles fout heeft gedaan, vanaf
> het kandidaat stellen van Hirsi Ali, met een zwakke rol van Zalm, tot
> het slechte functioneren van Verdonk, en dan zou uitgerekend D66 hier
> enige blaam treffen.

Komt omdat alle strijdende partijen binnen de VVD actief zijn. En de
twee belangrijkste krijgers stelden het eigenbelang ver boven dat van
de partij.

Overigens geloof ik niet dat er een VVD minister met Verdonk zou
willen ruilen, zelfs niet om het partijbelang. Ook Verdonk zal dat
echt niet willen.

Of Brinkhorst moet zo desperaat zijn dat hij EZ aan Verdonk aanbiedt..... :-(

Groeten,
Mark Giebels