Verdonk op een andere post? Hmmm.

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Thu Jun 29 14:43:09 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Jasper Diekema wrote:

> Anders beleggen we straks toch weer een congres:):):)

Het is niet meer aan D66, als de VVD koste wat het kost aan deze zwakke
minister wil vasthouden, dan is er geen wil tot samenwerking meer daar.

Overigens, ik vergat nog kamervoorzitter Weisglas (VVD) die Verdonk
gevraagd had om snel de kamer in te lichten, met de bekende gevolgen.
Wat een prutsers allemaal bij de VVD. En wat een arrogantie van Zalm:
"De steun van de kleinste regeringspartij voor een oppositiemotie van
afkeuring tegen Verdonk noemde hij ,,onverklaarbaar''." De wereld zit
toch vol raadsels hè, Gerrit.

Overigens, Brinkhorst en Pechtold steunen de fractie begrijp ik:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/45542061/D66-ministers_steunen_motie_Van_der_Laan.html

Bart