Hirsigate: D66 loopt in AHA-val

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Jun 29 07:34:34 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Goedemorgen samen,

D66 heeft zichzelf in deze positie gewrongen en volkomen terecht. Goed zo,
jongens en meisjes, eindelijk laat je je tanden zien, en nu volhouden.
Wat Verdonk doet, en daarmee dit kabinet gaat tegen alle principes in en kan
voor geen centimeter.
Duidelijk is getracht het gezicht van de minister te redden met een
gedwongen verklaring en dat kan onmogelijk. Gewoon top dat D66 durft te
zeggen dit niet voor hun rekening te nemen en niet de optelsom van het
aantal zetels maakt maar zegt, 1+1+1=3.
Verdonk zou normaal gesproken nu de eer aan zichzelf dienen te houden maar
de tante kennende is het niet zo waarschijnlijk, of ze wordt gedwongen. Niks
van aan trekken en blijven zitten waar de fractie nu zit, niet meer pikken.
Ik heb het helaas ook niet helemaal kunnen afkijken maar was zeer verheugd
met dit nieuws. Dat geeft den burger toch weer een beetje moed.

Ger