D66 tegen motie van wantrouwen, dan dikke stront

Ger gmw.arts at HOME.NL
Wed Jun 28 17:27:30 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Sterker nog eigenlijk Hein,

Het is tot middernacht met de voornaamste ministers besproken en dit wat er
is uitgerold. Het is niet alleen haar verantwoordelijk alleen nog van maar
het hele kabinet.
We hebben het niet alleen over uitgeprocedeeren het alnd uitjagen maar over
het uitblijven van een antwoord van dezelfde minister, nu al ruim 8 maanden,
waardoor de overlevenden van de Schipholbrand nog steeds geen behandeling
krijgen. Sterker nog volgens de psygoloog, het trauma van de mensen wordt er
alleen maar erger op, ze hebben al een trauma en nu is het enige maar
wachten, wachten voor ze.
Het is niet alleen ongeloofwaardig nog maar toont ook aan dat er werkelijk
geen greintje sociaal gevoel zit bij dit kabinet.
Ik wacht samen met je af wat de D66-fractie doet, maar zeker ook de rest van
de coalitie. Of je het nu sociaal of cristen democratie willen noemen? Van
allebei is geen sprake meer, trouwens van democratie niet eens meer.

Ger