Integratiepolitiek flut

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Wed Jun 28 08:54:26 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk, is dit meer dan een spel met woorden?

Ik zie geen inventarisatie van de problematiek, of, zo je wilt, een
ontkenning van de problematiek.

Ik zie geen enkele aanzet om er effectief mee om te gaan.

Wat hebben we hier concreet aan?

Sociaal disfunctioneren en incompetent oudersschap is wat anders dan
culturele verscheidenheid. Elk kind dat nu slecht opgevoed wordt is voor
tachtig jaar ellende.

Bart