Koerscrisis: Filosofenliberaal vliegt Pechtold naar de strot

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Mon Jun 26 23:55:19 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Klinkt als iemand die van karaktermoord zijn beroep maakt. Hoewel,
eigenlijk is het meer een blinde haat tegen álles wat D66 is. Gesmeekt
om opheffing, Lousewies beschuldigd van plagiaat, de leden zijn dom en
verward, Pechtold krijgt een hele beerput over zich heen.

Wat je al niet verzint als broodschrijver die gebukt gaat onder
krachtterm-inflatie... O Carmiggelt, wat doen ze met je erfenis.

Waar haal je dat 'Filosofenliberaal' trouwens vandaan, Marc? Is dit een
liberaal?

Bart