Koerscrisis: Wat is D66 eigenlijk?

John Wijsmuller j.wijsmuller at PLANET.NL
Mon Jun 26 23:26:34 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

  Beste Marc,

Ik ben bang dat ik je redenering niet begrijp.
Pechtold staat voor de zware opdracht om het vertrouwen van alle
democraten te verkrijgen.
De mensen die hem nu hebben gekozen zijn de minst democratisch denkende
leden.
Hoe kan hij de democratisch denkende leden voor zich winnen?

Groeten,

John Wijsmuller