Van 65 naar 67

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Jun 26 11:04:33 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik hoorde vanmorgen een 62 jarige hardwerkenden man een mooie oplossing geven. Het viel hem niet meer mee om zijn beroep uit te oefenen om de machinefabriek waar hij bezig is. Je gaat de jaartjes voelen en dat is hem aan te zien. En nu willen ze in den Haag ons laten doorwerken tot de 67, ze kunnen me de rug op waren zijn woorden.
Als het zo mocht zijn dan meld ik me wel ziek zodra ikde 65 gepasseert ben en door de 2 jaar ziektewet krijg ik toch niks te maken met de WAO of de WIA.
Zo kom ik ook wel de 67 en krijg ook nog mooi 100% doorbetaalt dan.
Ik weet niet of hij zoiets redt bij de ARBO-dienst natuurlijk, hij leek me nogal overtuigd. Maar wat me wel daarbij opvalt is dat mensen er al oplossingen voor zoeken om toch maar te kunnen stoppen.
Ik heb er vanaf mijn 16 jaar, toen ik begon zei hij, voor gewerkt en betaald om met de 65 ervan kunnen gaan genieten en ik weet 100% zeker dat er geen dag bijkomt.
Wie zou hem ongelijk geven? Ik niet in elk geval.

Ger