Lousewies

Kaj mail at KAJLEERS.NL
Mon Jun 26 09:14:36 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Wat is dit nou weer voor anti-Frans geleuter?! Als je tegen bijzondere
>scholen bent, laat je natuurlijk ook al die antroposofische, katholieke en
>protestantse instituten vallen. Nogal wiedes. Wie anders suggereert, is een
>racist. Wat natuurlijk onverlet laat dat er met vele Berbers een extra
>probleem is. Of ben je voorstander van het etnisch zwijgen -  de dominante
>lijn van twintig jaar terug?

Ik neem aan dat je het tegen mij hebt? Zo ja, dan heb je wéér niet goed
gelezen, Vreekamp.
Ik zou vóór het afschaffen van het complete bijzondere onderwijs zijn, en
dus niet alleen het 'Berber-onderwijs', zoals jij het noemt, als ik ook maar
een greintje vermoeden had dat het zou helpen.
Punt is, het helpt *niet* en de situatie in Frankrijk bewijst dat.