Kater?

Kaj mail at KAJLEERS.NL
Mon Jun 26 09:11:06 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Allemaal een kater nu?
>Van het Nederlands elftal of van Pechtold?:)))))
Dat hele voetbal kan mij geen réét bommen en als iemand mij het pistool op
het hoofd had gezet, had ik toch mijn voorkeur voor Portugal uitgesproken,
en alleen onder protest want ik kan er niet zo goed tegen dat het grootste
deel van een landsbevolking met een combinatie van acute epilepsie en Gilles
de la Tourette naar een scherm staart waarop 22 volwassen mensen 90 minuten
lang achter een bal aanrennen terwijl de commercie alles en iedereen in een
ijzeren greep houdt.

En Pechtold, ach... Hij was voor veel leden toch de keuze uit het minste van
twee kwaden, vermoed ik, en dus ben ik benieuwd wat er van 's mans standing
in de partij over is na de Provinciale Statenverkiezingen.