Lousewies

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon Jun 26 07:32:39 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wat is dit nou weer voor anti-Frans geleuter?! Als je tegen bijzondere
scholen bent, laat je natuurlijk ook al die antroposofische, katholieke en
protestantse instituten vallen. Nogal wiedes. Wie anders suggereert, is een
racist. Wat natuurlijk onverlet laat dat er met vele Berbers een extra
probleem is. Of ben je voorstander van het etnisch zwijgen -  de dominante
lijn van twintig jaar terug?
hv,u
------