24 juni 2006: Koerscrisismakers bijten in het zand

Mon Jun 26 00:42:45 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hoho dit ging over de directe, vervroegde lijsttrekkersverkiezing, en hoe
dat in Amsterdam toeging.
Ik gun D66 het beste, maar zie het somber in. Ook voor Pechtold is het nu
moeilijk, zo niet onmogelijk geworden. Hij weigert als ik het bericht mag
geloven ook zijn rol, en blijft wel in het kabinet. Kan ook niet de kamer
in. Erg onhandig allemaal.