het moeras

John Wijsmuller j.wijsmuller at PLANET.NL
Sun Jun 25 15:48:20 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Ger,

Ger schreef:
> geloofwaardig te maken.
> Of Pechtold of van der Laan dat kan weet ik niet, ze zitten beide
> gebonden.
Alexander zit meer gebonden dan Lousewies. Welke rol hebben zij gespeeld
in de acties die D66 zo ongeloofwaardig hebben gemaakt?
Mijn indruk is dat vooral het Landelijk Bestuur en de ministers het
eindeloze pappen en nathouden veroorzaken.

> Net als in vorige kabinetten zal gekeken worden of men eventueel
> verder kan zonder dat lastige D66. Het zou trouwens goed zijn voor ze
> om maar weer eens in de oppostie te duiken en te herstellen. Dan doemt
> echter de vraag op wat voor oppositie je wil.
Oppositie is de enige kans om te herstellen van de ingeslopen lafheid en
besluiteloosheid.
In de oppositie kunnen we de volgende vier jaar een goed
verkiezingsprogramma opbouwen.
Oppositie geeft de vrijheid om  doelen te stellen die iets verder weg
liggen.

De leden van D66 hebben weer gekozen voor opportunisme en draaikonterij.
Het Landelijk Bestuur is meteen met de instelling van
verkiezingscommissies begonnen zijn greep op de partij te vergroten.
Alleen de bvmail geeft enige gelegenheid aan de actieve leden om hoe
gebrekkig ook te communiceren.
Is er hoop voor deze regentenclub?

Groeten,

John Wijsmuller