Terrasdemocrate wil af van hangouderen (was: LvdL bij standpunt.nl)

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Sat Jun 24 00:54:50 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz,

D66 moet na de komende verkiezingen -als we dat al halen- geen enkele
regeringsbereidheid of geilheid of verantwoordelijkheidsgevoel voor de
maatschappij, samenleving of de groepering Aarts/Elegeert meer hebben.

Fatma en ik, we koesteren ons in de oppositie, en om tien uur 's ochtends
fluiten we Bert wakker, die eerder ongeschoren en in een afschuwelijke
V-Trui van het nog niet zo bekende merk Fluks, voor het torentje heeft
gepleit voor transparant roken.

Dankzij dreiging met toepassing van de wet Bibob (waarbij Bert nog keurig
Bibop-eh-lolaa-she'is my baby (bis) zingt, houden we de Eddy Schuiers,
Bobben van er Bosch, Lennart van der Meulens, Ad Nuisen en ander ex D66
gespuis tegen maar daar ging het niet over en dus wordt een Boris preventief
in de boeien geslagen. Door Lousewies. Voor het Affiche. Kaj loopt weg,
onder uitroeping van (een andere taal!) Kai, Kai, Kai.

Groet,

Tjerk