Congres 24 zes

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Fri Jun 23 10:01:40 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Fri, Jun 23, 2006 at 08:21:36AM +0200, w.t. jouwstra wrote:

> helder voorbeeld van determinisme:-) Ik hoop voor je, dat er zich op het
> stembureau een filatelist zit (tenslotte doen we ook bij D66 aan filatelie
> voor het huwelijk!) die bij binnenkomst gauw jouw postzegel (en die van alle
> buitenlanders dan natuurlijk, anders zou de stem van Giebels zomaar openbaar
> kunnen worden) heeft afgeknipt.

Ach, ik constateerde dat dit keer het nummer van mijn biljet en van
het biljet van mijn lieftallige ega opeenvolgend waren. Die reeks zal
dus wel reproduceerbaar zijn.
Overigens zijn beide biljetten met de postbode mee, dus het lijkt me
een uitstekend idee dat Hein een portie chloor in de stembussen mikt.

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |