Congres 24 zes

Martin Lentink martinlentink at D66GELDERLAND.NL
Fri Jun 23 00:24:51 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

w.t. jouwstra schreef op Thursday, June 22, 2006 10:03 PM :
> Bedankt voor de info, mijn vermoedens waren juist. Toch maar gaan?

'k zou het doen Tjerk. Ik hoop je te zien. Al was het alleen maar omdat op het
congres zelf óók nog gestemd kan worden. En misschien kunnen we ons dan na
afloop door Hein een biertje (of borrel) in laten schenken (hij heeft immers
corvee, en net weer zijn lidmaatschap opgezegd ;-) ) en gezamenlijk ons
verlies verzuipen. Of de winst natuurlijk. Helaas kan ik niet te lang blijven,
mijn vrouw verwacht me op een soort van bedrijfsfeest, mét partners. Ach...

met vriendelijke groeten,

Martin Lentink
(Ik kies Lousewies - www.lousewies.nl)