Knipselkrant D66 Lijsttrekkerscampagne 20 - 21 juni 2006

Kaj Leers mail at KAJLEERS.NL
Thu Jun 22 11:38:56 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hi Bernard,

Voor ik verder ga: ik heb bijzondere waardering voor al het noeste werk dat je verzet. Laat daar
geen misverstand over bestaan.

Maar ik vind het wel bijzonder flauw dat je Bert's steunbetuiging aan Lousewies van de chatlist
opneemt in je knipselkrant.

Ten eerste omdat het geen onafhankelijk journalistiek, en publiek, medium is, en ten tweede omdat
wie A zegt, ook B moet zeggen. Dus als je dan besluit zo'n steunbetuiging van zo'n niet officiele,
publieke chatlist op te nemen in de knipselkrant, zou je dan op zijn minst eek mijn reactie daarop
willen opnemen?

Dit riekt namelijk ook nog eens naar door de fractie gestuurde beinvloeding, iets waar Rogier
Seinstra van de LVC een teringhekel aan heeft want zo worden de andere kandidaten benadeeld.

Dus. Wat ga je hieraan doen?

Groet,
Kaj