Partijleiding heeft aanval op Van der Laan geopend

Fri Jun 16 13:15:18 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Martin Lentink wrote:

 > Thx Joris, niet uit de eerste hand dus.

Neehoor, niet uit eerste hand. Maar via via van iemand uit het
Lousewies-kamp ;-)Daarom gebruikte ik het uiteraard even :-)

Maar ik heb volgens mij beiden wel eens vergelijkbare dingen horen
zeggen. Dat het minder prioriteit zou moeten hebben. Niet dat ze tegen
waren inderdaad. Maar dat zijn veel andere partijen ook niet. Maar je
hoeft dus wat hen betreft er niet al teveel inzet op verwachten. Dat is
prima, en mag je vinden. Maar dan moet je niet verbaasd zijn als mensen
daar eventueel hun stemgedrag op afstemmen.... De voorstanders dan. Je
kunt niet beiden willen.

 > Maar die prioriteiten liggen dan nog steeds duidelijk
 > anders dan bij de rest van de politieke partijen.

Vertel....
Hoe hoog ligt de prioriteit dan bij Lousewies? En dat de prioriteiten
nog steeds anders liggen bij andere partijen dat weet ik zo direct nog
niet. Andere partijen zijn ook in beweging..... En het staat in veel
programma's of voorlopers daarvan... En ze zullen wellicht net als
Lousewies er geen hoge prioriteit aan geven...