Partijleiding heeft aanval op Van der Laan geopend

Martin Lentink martinlentink at D66GELDERLAND.NL
Fri Jun 16 12:48:15 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Joris van den Wittenboer schreef op Friday, June 16, 2006 12:09 PM :

> Uit wat Fritz schreef over zijn ontmoeting met Terlouw op het
> congres.....
> Fritz:
> "Toen ik Terlouw voor het congres vroeg wat hem bezielde,
> zei hij arrogant we moeten besturen.
> Regentenmentaliteit dus, i.p.v. open inhoudelijk debat voeren.

Thx Joris, niet uit de eerste hand dus.
Het zou mij eerlijk gezegd buitengewoon verbazen indien ofwel Jan, ofwel
Lousewies opeens tégenstanders van democratische vernieuwingen zouden zijn
geworden. Dat zou dan een standpuntwijziging van de laatste paar weken moeten
zijn. Volgens mij gaat het om, zoals Kaj ook al meende, een strategische
positie, niet om een principiele. Een kwestie van prioriteiten. Maar die
prioriteiten liggen dan nog steeds duidelijk anders dan bij de rest van de
politieke partijen.

met vriendelijke groeten,

Martin Lentink
(Ik kies Lousewies - www.lousewies.nl)