FOK en wat ze overschrijven

Martin Lentink martinlentink at D66GELDERLAND.NL
Fri Jun 16 09:50:13 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

mail at kajleers.nl schreef op Thursday, June 15, 2006 4:30 PM :
<...>
> Wel goed LEZEN voordat je met modder begint te gooien, Martin.

Jammer dat je ervoor kiest een pechtoldje te doen, Kaj. Kun je me aangeven
waar en wanneer ik "met modder gooi"?

<...>
> Je hebt ergens, op basis van een gevoel, al een
> kleine conclusie getrokken over de persoon die je ziet. En dat is
> heel menselijk en dat heeft iedereen. Of wou je beweren dat D66-leden
> de enige groep mensen op de planeet is die dat niet heeft?

Ík beweerde helemaal niets, Kaj. Jíj beweerde iets...

<...>
> Het betekent overigens NIET dat je nooit meer van die bijna onbewuste
> eerste conclusie af te brengen bent - gelukkig niet, anders zou
> iedereen een behoorlijk eenzaam mens zijn.

Leuk verhaal Kaj, maar er zit - excusez le mot - teveel quasi-marketeers gelul
in je redenering.

met vriendelijke groeten,

Martin Lentink
(Ik kies Lousewies - www.lousewies.nl)