Partijleiding heeft aanval op Van der Laan geopend

Thu Jun 15 20:09:58 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik had zelf de link beelden geheim en tegenwerking één kandidaat niet
gelegd.

Vriendjes campagne laten voeren en hun mening laten geven mag.
Ik constateer een al lange werkwijze van Pechtold c.s.,
ik wees op het gedoe buitenom D66 self van oude D66-ers tegen de fractie,
waarin geprobeerd Lousewies als raar neer te zetten,
omdat ze des D66's probeerde een meerderheid met haar fractie te krijgen,
voor de afschaffing van de voorkeursbescherming van gelovigen.

Open meningen geven, prima, open meerderheden vragen, prima,
maar heimelijk op de man spelen, stemming maken,
hotemetoten die zich meer rechten toeeigenen dan andere leden,
het is mijn stijl en voorkeur niet.
Al niet toen HAFMO Borst lanceerde en Thom het dus maar overnam.

Ga open het debat aan over de inhoud, dat mis ik al lang bij D66,
Lousewies en sommige andere fractieleden doen dat nu juist vaak wel goed.
Ik heb geen behoefte aan nog een polderpartij erbij.
Zaken bij hun naam noemen inhoudelijk en debatteren is wat we broodnodig
hebben.
Doen alsof wie argumenteert shokkeert, zoals Pechtold meent, ik vind het
vies en vunzig.