Moddercrisis: Van Meeteren 'Ik ben het moddergooien zat'

Thu Jun 15 15:37:07 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bron:   BNR Nieuwsradio
Datum:  15 juni 2006

Van Meeteren: 'Ik ben het moddergooien zat'

De strijd tussen de Lousewies van der Laan en Alexander Pechtold om het lijst-
trekkerschap van D66 wordt steeds feller. Pechtold vindt dat zijn rivale te
ver is gegaan door hem ongeloofwaardig te noemen.

'Ze geeft aan het beste uit mensen te halen, maar haalt het slechtste uit
zichzelf', zei Pechtold tijdens het tweede lijsttrekkerschapdebat in Tilburg.
Een van de andere kandidaten voor het lijsttrekkersschap van de Democraten,
Hein van Meeteren, is al dat moddergooien spuugzat.

[Hier houdt de tekst helaas op maar er staat wel een audiofragment]

--------
(c) 2006 FD Mediagroep