FOK en wat ze overschrijven

Aris B. B.Aris at TWEEDEKAMER.NL
Thu Jun 15 14:50:09 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je moet wel een enorme, corporale, plaat voor je kop hebben om dan
gisteravond in precies de door Blokker geciteerde bewoordingen hoog van
de toren te blijven blazen, en vanmorgen in het Radio 1 Journaal de
vermoorde onschuld te spelen.

"Methinks His Lordship protests too much...."  (Shakespeare; of
Blackadder)