Moddercrisis: Pechtold: 'Van der Laan haalt het slechtste uit zichzelf'

Thu Jun 15 10:11:17 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ger Arts <gmw.arts at HOME.NL>,
>Je kan en mag je toch gaan afvragen wat een bestuur, fractie en de leden
>vinden van deze modderatie.

 Pechtold had natuurlijk *nooit* moeten terugmeppen.

 Die had kunnen reageren met een superieur 'in tegenstelling tot bij Van
 der Laan gaat *mijn* peil tijdens een verkiezingrace alleen maar omhoog'.
 Althans, iets in die trant.

 Ik heb Van der Laan al nooit iets gevonden maar nu wordt het toch wel heel
 bedenkelijk. Dit is degeen die met hat Opschudding D66 volkomen naar de
 kelder gejaagd heeft ! En wat heeft ze nu geen babbels... dit is volkomen
 rampzalig.

 Pechtold is tenminste een echte D66'er. Die zegt de dingen die men van
 iemand van D66 kan verwachten. Maar Van der Laan komt van een andere
 planeet, die is volkomen wereldvreemd en heeft *niets* met het gedachten-
 goed van D66.

 --> Van der Laan *kan* het gedachtengoed van D66 niet eens uitdragen.
     Want ze is er *zelf* niet eens in geinteresseerd.

 In haar campagne heeft ze het voortdurend over seks gehad (om de Moslims
 weg te zetten als een primitief soort mens, trouwens). En nu wil ze weer
 iets aan het klimaat gaan doen (want ze is voor de 'toekomst').

 Wat staat ons nog meer te wachten...?

 Marc Fluks, Amsterdam