Weer een lachertje van ASO

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sun Jun 11 15:37:05 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je cynisme lijkt me terecht, Ger. Die premievrije drie dagen kun je zo
heerlijk over een aantal weken uitsmeren. Misschien kun je de persbericht
tekst nog eens in detail bekijken en ons, trouwe luisteraars die ook wel
eens een klusje te verdelen hebben, nog meer hiaten tonen ten profijte van
onze buidel.
hv,u
------