Beste meelezende journalisten...

Thu Jun 8 17:25:02 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. M.A. Fluks                                  Amsterdam, 8 juni 2006
De Bosch Kemperpad 136
1054 PM Amsterdam
Tel/fax: 020-4893536

L.S. !

Beste met onze D66-meelezende journalisten,

Leuk dat jullie in D66 geinteresseerd zijn ! Dat stellen we zeer op prijs,
uiteraard.

Zoals jullie onmogelijk kan zijn ontgaan staan er ook dingen op deze lijst
die niets met D66 van doen hebben. Ik kan me best voorstellen dat jullie
deze teksten liever niet zien. Gelukkig hoeft dat ook niet.

Op de pagina,
   http://www.fluks.dds.nl/javascript/sidebarframe_emulate_d66.html
vinden jullie niet alleen alles over D66 (bijvoorbeeld alles dat jullie
collega's publiceren), maar ook deze discussielijst in een ietwat gefilterde
vorm.

Vandaag zijn de filters zelfs nog wat aangeschrept ! Vervelende blabla over
vervelende blabla wordt vanaf een paar minuten geleden voortaan ook gefil-
terd. Net alsof het nooit geschreven is. Kan het mooier ? Zeg maar: de
voordelen van de keerzijde van de techniek.

Mag ik er op vertrouwen dat jullie mooie (kritische !) stukken over onze
partij schrijven ?

Met vriendelijke groeten,

Dr. M.A. Fluks,
Amsterdam