walgelijk nivo Ormel, Van Baalen, Koenders

Thu Jun 8 14:16:24 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 8-jun-2006, at 14:10, Aris B. wrote:

> Waarde Hein,

Waarom post je dit eigenlijk op de lijst als het aan Hein gericht is?

> Iemand die D66 partijleider wil worden, gaat niet op het
> gefrustreerde, nooit ophoudende gezuig van een oude bekende (miese
> Muijz) in...

O, ben jij nu ook al psychiater? :-)

Overigens sla je, onbedoeld neem ik aan, de spijker op zijn kop!
Als Hein al niet weet hoe hij hier moet reageren, wat zal hij dan
in vredesnaam van zijn lijsttrekkerschap terecht brengen?
Zo'n figuur kun je toch niet serieus nemen Bernard?

> Keep your eyes on the ball and ignore the shrill shouting from the
> lunatic fringe...

Zou jij dan je malle geschreeuw ook eens willen staken?
Aan 1 Kaj hebben we hier echt wel genoeg.

Dankjewel!

Erik vdMb