walgelijk nivo Ormel, Van Baalen, Koenders

Thu Jun 8 12:18:58 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 8-jun-2006, at 11:52, Hein van Meeteren wrote:

> Inderdaad, u hoort het goed.

O, nu weer wel? :-)

Zou je niet eens beginnen met je excuses aan te bieden voor je
weerzinwekkende geblaat uit het verleden Heintje?

> Want de partijverhoudingen in D66 lijken
> volstrekt verziekt, vooral aan de top. Als Bert gelijk heeft, en LJ
> en A
> hebben daadwerkelijk de fractie praktisch in gijzeling genomen,
> want zo lees
> ik het, en gedwongen mee te gaan met hún beslissing, dan concludeer
> ik:
>
> -          dat het regeren kennelijk zo belangrijk is voor hen dat de
> geloofwaardigheid van de partij eraan wordt opgeofferd

Wat is dan het verschil tussen LJ en A, en jouzelf?
Jij wilt toch ook de geloofwaardigheid van de partij opofferen aan je
eigen ijdeltuiterij?

> -          dat de verhouding fractie – bewindslieden én LB zo
> verziekt is,
> dat D66 defacto geleid wordt door een incompetente top

Ja, het lijkt allemaal sprekend op DB.NL waar een volslagen incompetente
Hein van Meeteren de organisatie gijzelde omdat hij de lakens meende te
moeten uitdelen, hoewel hij niets van de statuten begreep en zijn
donateurs
schoffeerde.

> -          dat de grondwet is geschonden doordat in feite een
> “last” is
> opgelegd aan de fractie, die niet in volle vrijheid heeft kunnen
> besluiten
> en opereren

En? Heb je al aangifte gedaan?
Dat was toch een hobby van je?

> Als dit alles waar is, dan is D66 een ongezonde partij geworden en
> dan zal
> het debacle alleen nog maar ernstiger worden.

Alleen al uit het feit dat iemand als jij bij die partij rondloopt en
zelfs
kandidaat-lijsttrekker bent, blijkt al hoe ongezond de partij is.
Met jou als lijstrekker kunnen ze de tent beter maar meteen sluiten.

(Ben wel benieuwd wie je straks de schuld gaat geven. De pers?
De kiezer? 'Muijzenyoghurt' maar weer?)

Erik vdMb