walgelijk nivo Ormel, Van Baalen, Koenders

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Jun 8 12:15:57 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: owner-d66 at nic.surfnet.nl [mailto:owner-d66 at nic.surfnet.nl] Namens Henk
van Lingen
Verzonden: donderdag 8 juni 2006 12:04
Aan: Discussielijst D66
Onderwerp: Re: walgelijk nivo Ormel, Van Baalen, Koenders

: Hein, je chargeert hopeloos.

Hopeloos niet, maar ik wilde en punt over de bühne krijgen en....it's
campaiging time!!!

: Wat is er in godsnaam mis met je kandidatuur
: onder de aandacht brengen voordat de inschrijving gesloten is? Ik zie dat
: niet. Is er een reglement van ons dat dat verbied ofzo?

Nee, er is ook geen reglement dat verbiedt je als een hufter te gedragen in
het verkeer. Toch dóé je het niet.
Je gaat niet zendtijd op een congres gebruiken voor een premature
kandidatenspeech, als je gewoonweg verantwoording moet afleggen voor je werk
als minister. Maar ok, ik zal wel een ouderwetse sul zijn.