walgelijk nivo Ormel, Van Baalen, Koenders

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Thu Jun 8 09:12:08 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Wed, Jun 07, 2006 at 08:33:42PM +0200, Kaj wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> overfatsoenlijk

> Hein speelde het netjes, héél netjes.

Wat je wilt, mij leek het nogal overdreven. Waar staat dat je
geen ruchtbaarheid mag geven aan je kandidatuur alvorens de inschrijf
termijn verstreken is? Als Nova je vraagt, ga je dus. En dat Pechtold
en Van der Laan vanzelf meer exposure hebben omdat ze nu eenmaal
minister en fractievoorzitter zijn, kun je ze nu net niet verwijten.
Je moet roeien met de riemen die je hebt, en niet zeuren over de riemen
van een ander.

Hoe dan ook, ik zag gisteren dat de afdeling Utrecht Pechtold en Van der
Laan heeft uitgenodigd voor debat op maandagavond 12 juni. Wellicht kan
Hein zichzelf ook uitnodigen.
(ik ben dan overigens op vakantie :-))

Groeten,
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |
| v_/_                              http://www.tuxtown.net/netiquette/ |
+ Using Outlook ? -> http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/ +