walgelijk nivo Ormel, Van Baalen, Koenders

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Wed Jun 7 20:18:50 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Wed, Jun 07, 2006 at 08:05:25PM +0200, Bart Meerdink wrote:

> Wat een bullshit van deze drie mensen. En ook hypocriet want ze
> misbruiken juist zelf de militairen en hun familie door voor hen te
> spreken in een verder inhoudsloze politieke aanval op Pechtold.

Hoi Bart,

Wellicht heb je gelijk, maar Pechtold lijkt me wel de laatste die in
de zaak Uruzgan z'n bek open moet trekken, na zijn kikvorsgedrag deze
winter.

> Pechtold, die ook kandidaat-lijsttrekker is voor zijn partij, zei dat
> gisteren in het televisieprogramma Nova, waar hij debatteerde met
> D66-fractievoorzitter Lousewies van der Laan.

O? Helaas gemist. Doet me er aan denken: is Hein nog steeds overfatsoenlijk
door niet naar Nova te willen?

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |