Pechtold vs. Van der Laan: Onderwijs twistpunt

Ger gmw.arts at HOME.NL
Wed Jun 7 08:07:51 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

En terecht tegen hun zin in toch? Ze zijn toch net zoveel kandidaat als die
2. Het komt over als wie men graag daar wil hebben en die geven we dan maar
een voorsprong. Bijzonder onderwijs hoeft niet zo van Van der Laan als ze
maar leren een condoom om te doen.:))))) Zou ze dat ook kunnen?
Het onderwijs was al een belangrijk onderwerp van D66 en blijft het dus.
Iets belangrijks of iets nieuws weten ze dus niet te brengen. Maar rustig
even wachten op de andere kandidaten lijkt me zo.
En ze doen het opnieuw he. D66 doet alleen mee in een kabinet als ze nodig
zijn voor een getal voor de meerderheid en pas op de tweede plaats als ze
denken idealen te kunnen verwezenlijken. Precies wat ze al gedaan hebben,
alles overboord (zie paasaccoord bv.) maar we zijn er voor het getal van
meer dan 75.

Men profileert zich dus nu al voor de functie van aanhangwagen, alleen voor
het getal, daar gaat het om. Vorige keer hebben we mogen zien dat met wie
niet belangrijk is.
Haha, deelname is belangrijk om idealen te verwezenlijken zeggen beiden,
zoals de gekozen burgermeester en het kiesstelsel bedoelen ze?
Ik mag hopen dat de rest van de kandidaten nu eens met echt belangrijke
zaken durven ye komen die de mensen elke dag opnieuw raken, ik kan dus
alleen maar zeggen en hopen, Hein, de bezem erin en doe je best, dit was en
is flut, tot zo ver ik het gezien heb.

Ger