Kennismigranten

Kaj Leers mail at KAJLEERS.NL
Tue Jun 6 11:40:26 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Noem mij eens één, in het oog springend item danwel 'hot' item?

Ik heb het niet over periferale zaken, hé. Dit onderwerp bijvoorbeeld, buitenlandse
kenniswerkers (met de onus op het woord 'buitenlands', is een zgn "hot button word" waar je mee
scoort) wordt dan weer omzichtig gemeden om de lieve vrede te bewaren.

Om met Hein van Meeteren te spreken: "D66 - De Rug Is Recht!" Daar dit een principezaak van D66
raakt, vind ik de manier waarop de fractie dit nu weer aanpakt buitengewoon slap. En da's mijn
mening, als politiek actieve, kiezer én nieuwsconsument,  en mening mag ik hebben. Ik vrees
dat ik daar niet vanaf gebracht zal kunnen worden, overigens.